Annick en Paul
superorganisatie waarbij alles tot in de puntjes was geregeld. wandeltochten lagen klaar alsook de fietstochten. Wat ons zeker is bijgebleven is de wandeling door de Richtiskloof. Prachtige wandeling met de
nodige "hindernissen " maar top. Bovendien hadden we dit jaar een prachtige groep. Een basisconditie is toch zeker vereist om alles te kunnen meedoen.