Zo reserveer je makkelijk online

30 oktober 2019

Online een reservatie maken bij Happy Weekends is poepsimpel. We leggen je het hier even uit.

1. Bij elke reis vind je een kader met de vertrekdatum en achteraan een oranje knop met Boek direct. Daar klik je op.

2. Vervolgens opent zich een invulveld. Hier vul je de gevraagde gegevens in: voornaam, naam, e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum, straat, huisnummer, postnr. en gemeente. Wil je een annulatieverzekering en/of een verzekering reisbijstand/lichamelijke ongevallen/bagage, dan vink je dat aan.

3. Gaat er nog iemand mee, bijvoorbeeld je man of vrouw, dan klik je op medereiziger toevoegen. Opnieuw opent zich een invulveld, waar je de gegevens van je medereiziger vermeldt.

4. Gaan er nog meer mensen mee, dan klik je telkens op medereiziger toevoegen. Voor iedereen kan je ook een verzekering nemen.

5. Zijn alle gegevens van de reizigers ingevuld, dan selecteer je het aantal 2- en/of 1-persoonskamers. Heb je bijvoorbeeld voor 2 koppels geboekt, dan selecteer je 2 2-persoonskamers. Achteraan verschijnt het bedrag dat je straks betaalt.

6. Bij sommige reizen bieden we opties aan, bijvoorbeeld busvervoer wanneer dat niet standaard in het arrangement is inbegrepen. Neem je die optie, dan selecteer je het aantal personen. Opnieuw verschijnt het bedrag achteraan.

7. Heb je nog een vraag of wil je ons nog iets meedelen, bijvoorbeeld dat je vegetariër bent, dan vermeld je dat in het vak Opmerking.

8. Vervolgens accepteer je onze algemene voorwaarden en onze privacy policy en bewijs je dat je geen robot bent.

9. Tot slot druk je op Reserveer nu.

10. Op dat moment ontvangen wij je reservatie en wordt er meteen ook een factuur naar je mailadres gestuurd. Het is dus van het grootste belang dat je mailadres correct is.

11. Reserveer je langer dan 3 maanden voordien, dan ontvang je in eerste instantie een voorschotfactuur van 100 euro per persoon. 

12. Dat voorschotfactuur kan je op 2 manieren betalen. Ofwel online met je betaalkaart, ofwel via een bankoverschrijving.

13. Betaal je met je betaalkaart (Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal), dan klik je op de meegestuurde link en breng je vervolgens je betaling in orde.

14. Betaal je via een bankoverschrijving, vermeld dan zeker de meegestuurde gestructureerde mededeling. Zo vinden we je betaling makkelijk terug.

15. We verwachten je betaling binnen de 7 dagen. Zodra we je betaling hebben ontvangen, krijg je daarvan een bevestiging.

16. 3 maanden voor vertrek sturen we je een nieuwe factuur voor de betaling van het saldo. Ook nu heb je de mogelijkheid om te betalen met je betaalkaart of via bankoverschrijving. En ook nu verwachten we je betaling binnen de 7 dagen. Zodra we je betaling hebben ontvangen, mailen we je een bevestiging en is je reservatie helemaal in orde.

17. Reserveer je minder dan 3 maanden voor vertrek, dan ontvang je een factuur waarop meteen het volledige bedrag staat vermeld. Ook dan betaal je binnen de 7 dagen met je betaalkaart of via bankoverschrijving en krijg je een bevestiging zodra we die hebben ontvangen. Op dat moment is je reservatie helemaal in orde.

18. Een 10-tal dagen voor vertrek ontvang je via mail de praktische informatie bij de reis die je hebt geboekt.

19. Lukt online reserveren toch niet, dan bel je +32 (0)14 75 71 16 of stuur je een mail.

Deel dit bericht